op naar Dubai

26 oktober 2014 - Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

Vanmiddag is de reis dan eindelijk begonnen. Door de boys weggebracht en na een lekkere kop koffie hebben we ingecheckt. Het vliegtuig was echt heeeel groot. Een heuse airbus!! Wat een ding. Dit was de eerste keer dat we bij de start niets merkten. Lijkt weg een zweefvliegtuig. Ook binnenin alles rustig.
Na een heerlijke vlucht, met wat filmpjes kijken, kwamen we aan op Dubai. Wat een luxe, wat een glitter. Een heel mooi airport. Kijk maar naar de filmpjes.
We zijn natuurlijk even de stad in geweest. Een aardige taxichauffeur reed ons rond en na anderhalf uur werden we weer afgezet bij het vliegveld.
Dan toch heel lang wachten, hangen, klein beetje slapen en…. hangen!! na 8 uurtjes vertrokken we van Dubai…….. op naar KAAPSTAD!!

1. Sandra:
    27 oktober 2014
    Heel veel plezier op jullie bijzondere reis! Geniet van wat jullie zullen tegenkomen. De wereld wordt weer een stukje groter, heel bijzonder om er zo de tijd voor te kunnen nemen en genieten van al het moois dat het te bieden heeft. Liefs, Sandra
  2. Inge:
    27 oktober 2014
    Ik wil heel graag op de hoogte worden gehouden van jullie avontuur! liefs Inge
  3. Laura:
    28 oktober 2014
    Wat leuk om op deze manier mee te kunnen genieten van jullie bijzondere reis! Geniet lekker saampjes van al het moois wat jullie gaan zien en beleven. Liefs Laura
  4. Simone:
    28 oktober 2014
    Ik ben heel benieuwd naar alle verhalen en foto's van jullie avontuur! Geniet van deze mooie reis met elkaar! Liefs, Simone