de reis naar huis....

27 november 2014 - Johannesburg South, Zuid-Afrika

Vandaag gaan we weer richting huis..... we kijken terug op een fantastische reis. We zijn werkelijk helemaal los geweest van de dagelijkse beslommeringen en zijn heel dankbaar dat we deze reis samen hebben mogen maken. Maar...... het is fijn om weer naar huis te gaan en onze geliefden, familie en vrienden weer te gaan zien. Te kunnen vertellen over onze reis en alle foto's en filmpjes te kunnen laten zien aan iedereen. We kijken een beetje op tegen de terugreis want van de vliegreis wordt je altijd vreselijk gaar, maar we hopen dat we onderweg een beetje kunnen slapen. De rugzakken zijn in een uurtje ingepakt en daarna doen we nog ff een tukkie. Loes had de wekker om 7 uur gezet, je weet nooit hoe snel je je backpack in kunt pakken zegt ze.... haha dat is natuurlijk zo gebeurd. Het eerste vliegtuig vertrekt om 14.00 uur uit Victoria Falls, richting Johannesburg, daarna vliegen we door naar Dubai en na een tussenstop van 3 uur door naar Amsterdam. We slapen nauwelijks in het vliegtuig, maar gelukkig vliegen we met "Emirates", dus we kunnen filmpjes bekijken :) Daar vliegt de tijd wel mee om. De terugreis duurt in totaal 24 uur......